ponedeljek, 12. avgust 2019: Zaključek potovanja z »letalskim« zapletom in SKLEPNA MISEL

Konec našega potovanja, do letališča nas loči cca 170 km, zato se odpravimo iz Etne že ob 9h – potem ko smo pozajtrkovali in pospravili hišo. Vozimo v smeri Forde – Valevag, kjer zapeljemo v še en tunel pod morjem (do 245m globoko), nato za Heiane – Leirvik-Mehammar, ob 10:30 pa že v vrsti za trajekt Sandvikkvag – Halhjem.

Pred letališčem se ustavimo v nakupovalnem centru Lagunen Storsenter, kjer nekaj pojemo, na letališče pa prispemo več kot dovolj zgodaj (3 ure pred uro poleta). Po 2 urah se začne »drama« s čakanjem, dvakratno prestavitvijo ure leta, tako da smo na koncu poleteli namesto ob 18:55, šele ob 22:20 s pristankom ob 01:40. Novo presenečenje pa je sledilo, ko smo pristali. Stevardesa nam zaželi dobrodošlico v mestu Dunaj, po minuti ali dve pa pisk in glas pilota, ki nam sporoči, da pravzaprav nismo pristali na Dunaju, ampak v Bratislavi. Zaradi hude nevihte in slabih vremenskih obetov, so letališče na Dunaju zaprli, zaradi česar pilot ni mogel pristati. Na voljo nam bi bil bus, vendar bi verjetno vse skupaj trajalo preveč dolgo za nas, saj smo imeli svoj avto parkiran v bolj oddaljenem parkirišču od letališča. Zato vzamemo v Bratislavi taxi do Dunaja (80 EUR) in v slabi uri že v svojem vozilu. Nočna vožnja in prihod domov ob 6:55 (utrujeni do konca).

Kljub zapletu s pristankom letala, je pretehtalo doživeto na naši poti in lahko sklenem sledeče:

Norveška je en sam biser.

Ta je seveda drag, vendar kot pravijo – kar plačaš, to dobiš. V primeru te destinacije še mnogo več, saj je edinstvena po svoje in jo toplo priporočam za potovanje.

Ne bo vam žal, saj vam ponuja veliko: naselja in vasice s prav posebno dušo, kampiranje v lesenih hiškah z več kot primernim udobjem, vodni motivi »na vsakem koraku« pa naj bo to mogočni morski fjord, reka, potoček, jezero ali slap.

Prometna infrastruktura dovršena in kopico tunelov (tudi pod morjem), preko katerih vozniki lahko uberejo krajšo pot, razvejane pohodniške poti, kvalitetna pitna voda... Kompromis je potrebno sprejeti pri cenah in vremenu, ki je lahko tudi zelo muhasto.