Prevzem avta in via London - Liverpool

Na letališču London Stansed pristanemo ob 19h in prevzamemo rent-a-car preko družbe EASIRENT.com nedaleč stran od letališča. Dobimo odlično ohranjeno Astro s cca 21.000 prevoženimi kilometri in začnemo doživljati vožnjo po levi Smile.

Prvi dan pripeljemo do kraja Bedford, kjer se nastanemo v hotelu Holiday Inn Express. Naslednji dan nadaljujemo pot proti kraju Leicester, kjer se ustavimo pri National Space Center, vendar ga ne obiščemo (primeren očitno za manjše otroke), pa tudi smo še v strahu, da bi nam zmanjkalo časa če bi se na eni lokaciji zadrževali preveč dolgo.

Priložnost za sprehod izkoristimo na posestvu Newstead Abbey, kjer je v obdobju 900 let (1164-1931) za posest in urejanje okolice skrbelo več različnih družin. Vrtnarjenje je očitno imelo tu svojstven pomen, saj v ta namen stoji tudi informativna tabla z napisom "Changing Gardens - Changing Times".

Med potjo se odločimo še za postanek na Arbow Low, eni od zgodovinsko ohranjenih najdišč izpred 3.000-6.000 let in prenočimo v kraju Buxton (Greyhound Hotel).

Po zajtrku se odpravimo v 30min oddaljen Manchester, kjer parkiramo v znamenitem The Quays, ob poslopju muzeja Imperial War Museum(www.iwm.org.uk). Vstop v muzej je brezplačen in še zdaleč ne dolgočasen, saj tudi za otroke ponuja veliko vsebin na poučen, zabaven in zanimiv način. Ob izhodu iz muzeja se ponuja sprehod med elitnejšimi poslovnimi stavbami mestnega predela The Quays, kot so BBC, Media City UK, ipd.

Sredi popoldneva prispemo v Liverpool, kjer parkiramo v bližini Pier Head za ogled The Beatles Statue, muzeja The Beatles Story in se zapeljemo z liverpolskim panoramskim kolesom The Wheel of Liverpool. Vstopnica za muzej legendarnih Beatles-ov omogoča pravzaprav vstop v dva objekta, ki sta med sabo ločena cca 10 min hoje. Prvi objekt se nahaja na Pier Head v neposredni bližini njihovih kipov na prostem in je povezan s trgovino, kjer prodajajo nešteto spominkov, brandiranih z Beatles-si. Druga stavba pa je na Albert Dock-u in je muzejska hiša The Beatles Story. Priporočljivo, da ob vhodu vzameš slušalke, ki ti omogoča poslušati o vsem, kar je zaznamovalo življenje Beatle-ov.